Welcome to my shop!

Persoane interesate

marți, 30 aprilie 2013

Preciosa - Beads for blog post

Imi incerc norocul din nou in campania Beads for blog post. Acum cateva zile am mai primit un colet de la ei cu noile margele Solo care asteapta cuminti sa fie parte a unor noi cercei.
Am mai cumparat cateva nuante de Twin, pentru cateva proiecte noi in combinatie cu Solo.

Visez sa castig acest pachet:
Sau oricare altul din cele pregatite aici.
In fiecare luna sunt 4 castigatori a cate 1 kg de margele si multi, multi castigatori de cateva grame/zeci de grame de margele din noile sortimente. Eu am avut deja de doua ori surpriza sa gasesc colet la posta.

Inscrierile se fac aici. Limba de comunicare in campanie este engleza.
Bafta!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...