Welcome to my shop!

Persoane interesate

marți, 24 aprilie 2012

The Versatile Blogger - Premiu / dij




Multumesc Zsu http://zsu-bead-bizsu.blogspot.com ) ca te-ai gandit la mine!
Köszönöm szépen Zsu-nak ( http://zsu-bead-bizsu.blogspot.com ), hogy megajándékozott ezzel a díjjal.

Reguli / Szabajok:

* multumeste pentru premiu si pune link catre blogul persoanei care ti la oferit / megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját
* insira 7 lucruri la intamplare despre tine / 7 random dolgot felsorolni magadról
* da mai departe la 15 blogeri care iti plac si anunta-i / 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni


7 lucruri despre mine / 7 dolog rolam:
- fac paine proaspata o data la 2 zile  / minden masodik nap friss kenyeret sutok
- imi place ciocolata de calitate / szeretem a minosegi csokit
- ador sa-mi port copiii (in brate, wrap, SSC-uri)/imadom hordozni a gyerekeimet (olbe, wrap-ba, SSC-be)
- imi place sa citesc dar am tot mai putin timp / szeretek olvasni de egyre kevesebb idom van ra
- cred in Dumnezeu si in planul Lui pentru mine (poana acum s-a dovedit a fi muuult mai bun decat al meu) / hiszek Istenben es az O terveben velem (eddig sokkal jobbnak bizonyult mint az enyem)
- pana sa raman insarcinata, semnificatia primului meu prenume mi s-a parut total aiurea si nepotrivit pentru mine. De atunci stiu ca nimic nu e intamplator! / mielot eloszor aldott alapotba kerultem ugygondoltam hogy az elso keresztnevem jelentese sehogy sem illik hozam. Azota tudom hogy semmi sem veletlen!
- florile mele preferate sunt bujorii / kedvenc viragom a bazsarozsa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...